Lähiajan toimintaa

Torstaitoimintaa Porukkatalolla
To 18.4. klo 18 Keku-ilta. Ota pari tuoretta digikuvaa mukaasi. Katsotaan kuvia nimettöminä, keskustellaan ja pyritään arvaamaan kuvaajat. Parhaiten arvannut saa isot aplodit!
To 2.5. klo 18 Toukokuun kerhoilta. Julkistetaan seuran vuosikilpailun tulokset. Tietoiskuna Heikki Rautio antaa vinkkejä valojen käytöstä henkilökuvauksessa.
To 16.5. klo 18 Kuvankäsittelykoulutusta
Mikko Tahvanainen: Photoshop Elements

Kouvolan Kameraseuran vuosikilpailu 2024
Kaksi sarjaa: Vedokset ja digitiedostot
Seuran jäsen voi osallistua molempiin sarjoihin 1-4 kuvalla. Aihe on vapaa. Aiemmin vuosikilpailussa sijoittuneella kuvalla ei voi toista kertaa osallistua.
Vedosten lyhyt sivu vähintään 15cm, maksimikoko 50x70cm. Vedoksen taakse tulee kuvan ja kuvaajan nimi.
Digikuvien maksimileveys 1920px ja maksimikorkeus 1080px, tiedostomuoto jpg.
Vedokset jätetään viimeistään to 18.4. Porukkatalolle.
Digikuvat ladataan Dropboxiin viimeistään to 18.4. LATAUSLINKKI (sama kuin syksyiselle Kajaston muistokilvalle) Muistathan antaa digikuville nimet. Dropbox kysyy kuvaajan nimen.

Retket
To 25.4. Kuvakävely, lähtö Porukkatalolta klo 18. Saadaan kuvausaiheet, tietyn ajan kuluttua palataan talolle ja katsotaan saalis.
La 4.5. Kevätretki Mustilaan. Lähtö Porukkatalolta klo 10.30. Kokoontuminen klo 11.00 Mustilan parkkipaikalla, jonne voi mennä myös omia aikojaan. Ennakkoilmoittautuminen (!!!) sähköpostilla info@kouvolankameraseura.net viimeistään 29.4.
La 8.6. Retki Kaunissaareen. Mukaan kutsutaan Heinolan kameraseura. Ilmoittautumisesta ym. sovitaan myöhemmin.
La 31.8. Kultareitin risteily yhdessä Loviisan kameraseuran kanssa. Yksityiskohdat päätetään myöhemmin.