Varaa kerhotila käyttöösi

Kouvolan Kameraseura tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden varata tiloja ja kalustoja käyttöön maksutta. Varaus tapahtuu oheisen varauslomakkeen kautta.

Voit varata käyttöösi:

• Kerhohuoneen
  • Tasoskannerin
  • Akkusalaman

Kaluston käyttö edellyttää kalustokoulutuksen suorittamista. Ilmoittaudu koulutettavaksi info@kouvolankameraseura.net

Kun saavut Porukkatalolle, ilmoittaudu aulavahdille, 2.krs, hän tulee avaamaan oven. Heillä on ajantasainen lista jäsenistämme. Varaudu esittämään jokin henkilöllisyystodistus. Aulavahtimestari on paikalla ma-to klo 8-18 ja pe klo 8-15.

Viikonloppua varten avaimen voi hakea em. aikoina. Jos on ongelmia avaimen hakemisessa, ota yhteyttä info@kouvolankameraseura.net (esim. viikonloppuna varauksia useammalla henkilöllä). Varaukselle ei ole aikarajoja. Varaaja vastaa kaluston kunnosta. Mikäli sinun tarvitsee peruuttaa varattu aika, tai kalusto ei toimi, ilmoita siitä viipymättä osoitteeseen info@kameraseura.net.

Varauskalenteri

Kuinka varaat:

1. Valitse, mitä olet varaamassa (Kerhohuone+tasoskanneri+kuvanurkkaus, akkusalama vai kenties molemmat. Jos tarvitset sekä tila-varauksen ja salamavarauksen, muista tehdä sama tuntivaraus molemmille!)
  2. Valitse kuukausi ja päivämäärä, milloin haluat varata.
  3. Valitse kalenterin alaosasta tunnit, mihin kellonaikaan haluat varauksen.
  4. Kirjoita nimesi ja sähköpostisi.
  5. Kirjoita CAPTCHA-koodi kenttään.
  6. Vahvista varaus.
  7. Saat hetken kuluttua sähköpostiisi varausvahvistuksen.

Kaikissa ongelmatilanteissa, ole yhteydessä info@kouvolankameraseura.net.

Turvakoodi:
security code
Syötä turvakoodi:

Lähetä

You cannot copy content of this page

error: