Mentorit ovat sinua varten

Mentorit ovat valmiita neuvomaan ja opastamaan oman aikataulunsa ja taitojensa puitteissa. Heillä on viitteelliset erityisalueensa, mutta yleistietoa löytyy kaikilta. Tämän opiskelu- ja työelämästä tutun menetelmän tavoitteena on jakaa kokemustietoa ja mutkattomasti kasvattaa kameraseuralaisten taitoja.

Siis kun tarvitset opastusta, älä epäröi ottaa yhteyttä mentoriin! Jos taas haluat itse liittyä mentoreiden joukkoon, lähetä viestiä osoitteeseen: info[at]kouvolankameraseura.net

Kouvolan Kameraseuran mentorit:

Leena Asikainen
Yhteystieto: leenaasikainen[at]gmail.com
Erityisalue: Luontovalokuvaus, PhotoShop, Adobe Raw Converter
Kamera: Canonin järkkärit

Jyri Kaukiainen
Yhteystieto: jyri.kaukiainen[at]kolumbus.fi
Erityisalue: Adobe Bridge, Camera raw ja Lightroom. Epson Mirage tulostus.
Kamera: Canon

Leif Malmström
Yhteystieto: leif.malmstrom[at]kolumbus.fi
Erityisalue: Perussäädöt, maisemat, rakennukset, virtaava vesi, kosket, liike (moottori-urheilu ).
Kuvan käsittely: FastStone, Luminance ( HDR )
Kamera: Canon

Unto Mentula
Yhteystieto: unto[at]mentula.net
P. 0407366018 (myös Whatsapp)
Erityisalue: yleistietoa, kameran perussäädöt, Adobe Camera Raw ja Photoshop perushallinta sekä perinteinen filmikuvaus ja pimiötyö
Kamera: Nikon D7200, analogiset Nikon F80, Lubitel 2

Salla Natunen
Yhteystieto: sallamaaret.natunen[at]  gmail.com  P. 040 5137512
Erityisalue: henkilö- ja eläinkuvaus, potrettikuvaus, studiokuvaus sekä kuvankäsittely (Lightroom, Photoshop).
Kamera: Sony A7III, Canon 6D, Olympus OM-D E-M 5 Mark 2 sekä analoginen Canon AE-1 Program,

Heikki Rautio
Yhteystieto: h.rautio[at]kymp.net
Erityisalue: henkilö- ja muotokuvaus vallitsevassa valossa ja studiossa. Epson Mirage tulostus.
Kamera: Nikon

Mikko Tahvanainen